ZZ19

Strictly for tarmac whores
User avatar
a4drk
Posts: 2115
Joined: Tue Jan 30, 2007 11:26 pm
Location: Edinburgh

Re: ZZ19

Post by a4drk » Mon Aug 26, 2019 12:06 pm

Ali - I might a spare bed both nights
Think Calums pulling out


Sent from my iPhone using Tapatalk
Two negatives make a positive but only in Scotland do two positives make a negative - 'Aye right.'

S2 Exige
BMW 435d M Sport
Work Horse - Ford Transit - Full of crap spec....... 170bhp one :-)

User avatar
alicrozier
Posts: 4257
Joined: Thu Sep 01, 2005 12:58 pm
Location: Aberdeen

Re: ZZ19

Post by alicrozier » Mon Aug 26, 2019 1:15 pm

a4drk wrote:
Mon Aug 26, 2019 12:06 pm
Ali - I might a spare bed both nights
Think Calums pulling out


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cool, will let you know once I find out what I have. :)
All characters appearing in this post are fictitious. Any resemblance to real persons, living or dead, is purely coincidental.
Any references to laptimes, speed or driving on the public highway are purely for dramatic effect.

User avatar
Kinger
Posts: 1366
Joined: Wed Jan 27, 2010 10:12 pm
Location: Aberdeen

Re: ZZ19

Post by Kinger » Mon Aug 26, 2019 6:35 pm

alicrozier wrote:
Mon Aug 26, 2019 12:04 pm
I'll be turning up for this now, will just be whatever details Simon had booked!
Great Ali, really looking forward to it. I’m taking Jack etc. I’ll be travelling south from Crieff on Saturday. Staying over at caravan site as Mrs K is working at Solhiem Cup all week. In staying at NH at Zandvoort and Du pits at Zolder. Oh yeah I won’t be chasing Aston Martin’s on the way home 🤣🤣

User avatar
alicrozier
Posts: 4257
Joined: Thu Sep 01, 2005 12:58 pm
Location: Aberdeen

Re: ZZ19

Post by alicrozier » Tue Aug 27, 2019 7:46 pm

Gotta have the Ad Vantage Kinger!

All sorted, Trackdays, Hull crossings and Hotels NH and De Pits (cheers for the offer though David).

I can vouch for Simon as a trackday trip concierge any time!
(Poor fella stuck on a boat)
All characters appearing in this post are fictitious. Any resemblance to real persons, living or dead, is purely coincidental.
Any references to laptimes, speed or driving on the public highway are purely for dramatic effect.

User avatar
a4drk
Posts: 2115
Joined: Tue Jan 30, 2007 11:26 pm
Location: Edinburgh

Re: ZZ19

Post by a4drk » Tue Aug 27, 2019 8:23 pm

Ok cool.
On another note - what is everyone doing Re AA European cover ?



Sent from my iPhone using Tapatalk
Two negatives make a positive but only in Scotland do two positives make a negative - 'Aye right.'

S2 Exige
BMW 435d M Sport
Work Horse - Ford Transit - Full of crap spec....... 170bhp one :-)

User avatar
Simon82
Posts: 544
Joined: Wed Jul 01, 2009 3:19 pm
Location: East Kilbride

Re: ZZ19

Post by Simon82 » Tue Aug 27, 2019 9:23 pm

alicrozier wrote:
Tue Aug 27, 2019 7:46 pm
Gotta have the Ad Vantage Kinger!

All sorted, Trackdays, Hull crossings and Hotels NH and De Pits (cheers for the offer though David).

I can vouch for Simon as a trackday trip concierge any time!
(Poor fella stuck on a boat)
I’d say my pleasure but it really wasn’t! :lol:
Wish I was able to go but I’m glad it’s not going to waste and I’m sure you’ll have a great time Ali. 3-11 at Zandvoort would be like snorting a line of powdered buckfast I imagine :lol:
2013 Exige S V6.....Sold
2007 2 eleven....Sold :oops:
2018 Exige Sport 350..Blue Shed!
2014 Audi RS4 Avant

User avatar
alicrozier
Posts: 4257
Joined: Thu Sep 01, 2005 12:58 pm
Location: Aberdeen

Re: ZZ19

Post by alicrozier » Tue Sep 03, 2019 11:12 am

a4drk wrote:
Tue Aug 27, 2019 8:23 pm
Ok cool.
On another note - what is everyone doing Re AA European cover ?



Sent from my iPhone using Tapatalk
I've got yearly AA European Breakdown. Works out cheaper if doing more than one trip.

Separate thoughts we'll need a whatsapp group for the trip...
All characters appearing in this post are fictitious. Any resemblance to real persons, living or dead, is purely coincidental.
Any references to laptimes, speed or driving on the public highway are purely for dramatic effect.

User avatar
Kinger
Posts: 1366
Joined: Wed Jan 27, 2010 10:12 pm
Location: Aberdeen

Re: ZZ19

Post by Kinger » Tue Sep 03, 2019 12:54 pm

alicrozier wrote:
Tue Sep 03, 2019 11:12 am
a4drk wrote:
Tue Aug 27, 2019 8:23 pm
Ok cool.
On another note - what is everyone doing Re AA European cover ?



Sent from my iPhone using Tapatalk
I've got yearly AA European Breakdown. Works out cheaper if doing more than one trip.

Separate thoughts we'll need a whatsapp group for the trip...
Ali,

Are you sailing from Hull ? I’ll be travelling down from Comrie on Saturday mid morning. See you guys in the Sky bar 👍

Cheers

User avatar
a4drk
Posts: 2115
Joined: Tue Jan 30, 2007 11:26 pm
Location: Edinburgh

Re: ZZ19

Post by a4drk » Tue Sep 03, 2019 12:58 pm

Kinger wrote:
alicrozier wrote:
Tue Sep 03, 2019 11:12 am
a4drk wrote:
Tue Aug 27, 2019 8:23 pm
Ok cool.
On another note - what is everyone doing Re AA European cover ?



Sent from my iPhone using Tapatalk
I've got yearly AA European Breakdown. Works out cheaper if doing more than one trip.

Separate thoughts we'll need a whatsapp group for the trip...
Ali,

Are you sailing from Hull ? I’ll be travelling down from Comrie on Saturday mid morning. See you guys in the Sky bar Image

Cheers
Sat 5pm Ferry Newcastle for me



Sent from my iPhone using Tapatalk
Two negatives make a positive but only in Scotland do two positives make a negative - 'Aye right.'

S2 Exige
BMW 435d M Sport
Work Horse - Ford Transit - Full of crap spec....... 170bhp one :-)

User avatar
a4drk
Posts: 2115
Joined: Tue Jan 30, 2007 11:26 pm
Location: Edinburgh

Re: ZZ19

Post by a4drk » Tue Sep 03, 2019 2:07 pm

Agree with What’s App group
I’m 07919387006
David Kyle


Sent from my iPhone using Tapatalk
Two negatives make a positive but only in Scotland do two positives make a negative - 'Aye right.'

S2 Exige
BMW 435d M Sport
Work Horse - Ford Transit - Full of crap spec....... 170bhp one :-)

User avatar
Kinger
Posts: 1366
Joined: Wed Jan 27, 2010 10:12 pm
Location: Aberdeen

Re: ZZ19

Post by Kinger » Tue Sep 03, 2019 2:55 pm

My no is 07540 731922

User avatar
a4drk
Posts: 2115
Joined: Tue Jan 30, 2007 11:26 pm
Location: Edinburgh

Re: ZZ19

Post by a4drk » Thu Sep 05, 2019 11:43 pm

a4drk wrote:Agree with What’s App group
I’m 07919387006
David Kyle


Sent from my iPhone using Tapatalk
Everyone who is going send me a text message and I’ll add them to the what’s app group



Sent from my iPhone using Tapatalk
Two negatives make a positive but only in Scotland do two positives make a negative - 'Aye right.'

S2 Exige
BMW 435d M Sport
Work Horse - Ford Transit - Full of crap spec....... 170bhp one :-)

User avatar
C7Steve
Posts: 3801
Joined: Mon Mar 07, 2011 2:00 pm
Location: Aberdeen

Re: ZZ19

Post by C7Steve » Fri Sep 06, 2019 6:50 pm

Hope you have a good trip gents. :thumbsup


Steve.

User avatar
C7Steve
Posts: 3801
Joined: Mon Mar 07, 2011 2:00 pm
Location: Aberdeen

Re: ZZ19

Post by C7Steve » Tue Sep 10, 2019 10:37 am

Happy Birthday David Kyle. :cheers

Hope your having fun at Zolder. :drive


Steve.

User avatar
a4drk
Posts: 2115
Joined: Tue Jan 30, 2007 11:26 pm
Location: Edinburgh

Re: ZZ19

Post by a4drk » Tue Sep 10, 2019 10:38 am

C7Steve wrote:Happy Birthday David Kyle. :cheers

Hope your having fun at Zolder. :drive


Steve.
Yes - great day so far !
Exhaust seems to be working
Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
Two negatives make a positive but only in Scotland do two positives make a negative - 'Aye right.'

S2 Exige
BMW 435d M Sport
Work Horse - Ford Transit - Full of crap spec....... 170bhp one :-)

Post Reply